Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Використання колекцій в Java

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР    ЗВІТ До виконання лабораторної роботи №8 На тему: “ Використання колекцій в Java” З курсу “ Об’єктно-орієнтоване програмування” Львів – 2009 МЕТА РОБОТИ Метою роботи є придбання навиків використання колекцій в програмах на мові Java. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 3.1. Компоненти колекцій Колекція, іноді звана контейнером, - це об'єкт, який об'єднує декілька елементів в один об'єкт. Колекції використовуються для зберігання даних, доступу і маніпуляцій з даними, а також для передачі даних від одного методу до іншого. Колекція звичайно представляє дані, які представляють природну групу, наприклад телефонний довідник (колекція відповідностей між ім'ям і телефонним номером). Масив також можна розглядати як колекцію, об'єднуючу дані одного типа, елементи якої розташовані послідовно, у порядку зростання індексу. Всі інтерфейси і класи, що відносяться до колекцій, знаходяться в пакеті java.util. Схема колекцій (collections framework) - це уніфікована архітектура для уявлення і маніпулювання колекціями. Всі схеми колекцій містять наступні три компоненти: Інтерфейси - абстрактні типи даних, що представляють колекції. Інтерфейси дозволяють маніпулювати колекціями незалежно від деталей їх уявлення. У Java, як і в інших об'єктно-орієнтованих мовах, ці інтерфейси звичайно утворюють ієрархію. · Реалізації - конкретні реалізації інтерфейсів колекції. За своєю суттю вони є повторно використовуваними структурами даних. · Алгоритми - методи, що виконують деякі корисні дії, наприклад, пошук або сортування, над об'єктами, що реалізовують інтерфейси колекцій. Ці методи називають поліморфними, оскільки один і той же метод може використовуватися в багатьох різних реалізаціях відповідного інтерфейсу колекцій. По суті алгоритми забезпечують повторно використовувану функціональність. 3.2. Інтерфейси колекцій Ключові інтерфейси колекцій введені, починаючи з JDK 1.2, і використовуються для маніпулювання колекціями, а також для передачі їх від одного методу до іншого. Головною метою цих інтерфейсів є можливість маніпулювання колекціями незалежно від деталей їх реалізації. · Інтерфейси утворюють дві ієрархії. · Інтерфейс Collection є коренем першої ієрархії. Цей інтерфейс представляє групу об'єктів, відомих як його елементи. Деякі реалізації колекцій вирішують дублювання елементів, інші - ні. Пакет SDK не забезпечує прямої реалізації цього інтерфейсу і він використовується для передачі колекцій і маніпулювання ними, коли потрібне максимальне узагальнення. · Інтерфейс Collection оголошує методи, що виконують наступні операції: визначення кількості елементів в колекції (методи int size() і); · перевірка, чи містить колекція елементи (метод boolean isEmpty()); · перевірка, чи знаходиться даний елемент в колекції (метод boolean contains(Object element)); · порівняння заданого об'єкту з даною колекцією на рівність (метод public boolean equals(Object про)); · додавання елементу в колекцію (метод boolean add(Object element)) і видалення елементу з колекції (метод boolean remove(Object element)), а також очищення колекції (метод public void clear()); · забезпечення ітераційних операцій над колекцією (метод Iterator iterator()); · забезпечення моста між колекціями і старими інтерфейсами прикладних програм, які припускали передачу їм параметрів об'єкту у вигляді масиву (методи Object[] toArray() і Object[] toArray(Object a[])). Окрім цього, для колекцій визначені наступні групові операції · boolean containsAll(Collection з) · boolean addAll(Collection з) · boolean removeAll(Collection з) · boolean retainAll(Collection з) які дозволяють перевірити, чи містяться всі елементи колекції з в даній колекції; додати всі елементи колекції до даної колекції; видалити з даної колекції всі елементи, що містяться в колекції з або залишити в даній колекції тільки ті елементи, які містяться в колекції з. Метод iter...
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 00:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини